گزارش روز: کالچو هنوز زنده است!از رفتن ایبراو سیلوا ناراحت نباشید
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  گزارش روز: کالچو هنوز زنده است!از رفتن ایبراو سیلوا ناراحت نباشید   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 62413
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


گزارش روز: کالچو هنوز زنده است!از رفتن ایبراو سیلوا ناراحت نباشید

 

به نقل از AC-MILAN.IR - نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,بدون شک تا به این جای کار,نقل و انتقالات تابستانی در سری آ یک فاجعه بوده ، اما همچنان دلایلی برای امیدواری خوشحالی وجود دارد؛ اگر شما یک هوادار متعصب کالچو باشید.

درست زمانی که به نظر می رسید با توجه به عملکرد فصل اخیر ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت یوونتوس به قدرت همه چیز برای ایتالیا و سری آ خوب پیش برود و امیدها برای بازگشت به دهه های پر افتخار 1980 و 1990 ایتالیا وجود داشت، اما به یک باره سری آ، با فروش دو ستاره بزرگ با نام های سیلوا و زلاتان شوک بزرگی را متحمل شد.

دو ستاره روسونری از آخرین ستاره های بزرگ حال حاضر دنیا هستند که ایتالیا و سری آ را ترک کردند؛ پس از آنکه در سال گذشته بازیکنان بزرگی چون اتوئو و خاویر پاستوره از سری آ جدا شدند و البته در این بین از انتقال لاوتزی به پاری سن ژرمن نیز نمی توان چشم پوشی کرد، مشخص شد که باشگاه های بزرگ ایتالیایی قادر به رقابت مالی با تیم هایی چون رئال مادرید,بارسلونا ,منچستر سیتی و پاری سن ژرمن نیستند.

اما نیاز به این همه عذاب و دلتنگی هواداران کالچو نیست چرا که در زیر به برخی از دلایلی می پردازیم که هواداران سری آ می توانند همچنان خوشحال باشند.....

 

 

ممکن است در نگاه اول به میلان و اینتر فعلی تصور شود که آنها در بدترین شرایط  تاریخ خود قرار دارند و از سوی دیگر اودینزه نیز به حراج ستارگان خود پرداخته و حتی  قصد فروش ستاره خود، آنتونیو دی ناتاله را نیز دارد اما  حداقل سری آ  یک تیم با کیفیت بالا دارد که ظاهرا به روزهای اوج و قدرتش بازگشته است: تیمی به نام   یوونتوس  که می توان روی آن حساب ویژه ای بازکرد. تیمی که موفق شده است پس از جریان کالچوپولی در سال 2005 سربلند کرده و سال گذشته توانست نخستین قهرمانی خود در سری آ را پس از سال ها از آن خود کند و حال به نظر می رسد با رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا،حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند . این در حالی است که بانوی پیر ایتالیا، لحظات خوبی را در نقل و انتقالات تابستانی سپری کرده؛ چرا که آنها با حفظ ترکیب خود موفق به جذب آساموا و ایسلا از اودینزه شده اند و این در حالی است که یوونتوس نسبت به فصل گذشته تنها دل پیرو بزرگ را دیگر در تیمش نخواهد داشت و البته نباید حضور آندرا پیرلو در این را فراموش کرد؛ بازیکنی که با درخشش خود در ایتالیا باعث رسیدن این تیم به فینال یورو 2012 شد.اما در حال حاضر یوونتوس همچنان به دنبال یک مهاجم تمام کننده با کلاس جهانی است.

 

 

با تمام این تفاسیر یوونتوس تنها نماینده سری آ نیست که می تواند در اروپا فصل بعد بدرخشد.بله چرا که به همان اندازه که پاستا و پیتزا در فرانسه به عنوان محصولاتی ایتالیایی شناخته می شود، نباید پاری سن ژرمن را نیز تیمی فرانسوی به حساب آورد؛ تیمی که با اسطوره های روسونری چون آنچلوتی و لئوناردو در حال به قدرت رسیدن است. آنچلوتی در پست مربی گری و لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه در پاریس در حال فعالیت هستند و از دلایل عمده ای که ستاره هایی چون سیلوا حاضر به انتقال به پاریس شده است، همین موضوع است؛سیلوایی که به عنوان بهترین مدافع حال حاضر جهان با مبلغ 42 میلیون یورو از میلان به این تیم نقل مکان کرد.پاریسی ها  موفق شده اند تا در طول 12 ماه گذشته، 7 ستاره بزرگ سری آ را به تیم خودشان بکشانند که حتی ممکن است به زودی بالتزارتی ایتالیایی را راهی پاریس کنند. و این در حالی است که سیرگیو ,تیاگو سیلوا,ماکسول, وراتی , سیسوخو ,موتا, لاوتزی, ژرمی منز, خاویر پاستوره و زلاتان ایبراهیموویچ برای فصل آینده در  کنار هم تیمی قدرتمند را تشکیل خواهند داد.

آنجلوتی و لئوناردو با ستاره هایی که طی 1 سال گذشته از سری آ به پاریس کشانده اند، آماده درخشش در اروپا هستند تا با این باشگاه پاریسی تاریخ ساز شوند.
 

 


بهترین راه برای شناسایی قدرت فوتبال یک کشور، تیم ملی آن کشور است . به پایان رساندن جام ملت های اروپا به عنوان تیم دوم .  ایتالیایی ها پس از حذف تیم انگلستان و البته تیم قدرتمند تر آلمان در نیمه نهایی ، اثبات کردند که پس از اسپانیا دومین تیم قدرتمند اروپا هستند.  با اضافه شدن به تجربه نیروهای جوانی مانند بالوتلی، بدون شک تا دو سال دیگر ایتالیا یک تیم ملی قدرتمند در جام جهانی خواهد داشت. چه کسی می خواهد که لیگی مملو از خارجی ها داشته باشد، در حالی که  50 سال از فوتبال دنیا عقب است؟!

 

 

در حالی که در سایر کشور ها روسای باشگاه ها ، در پشت پرده حضور دارند و کمتر دیده می شوند، مالکان ایتالیایی همیشه تیتر یک رسانه ها هستند و آن ها در کار خود افسانه ای هستند. یکی از آن ها مائوریتزیو زامپرینی است که 13 امین مربی خود را نیز اخراج کرد. سیلویو برلوسکونی با خروج ازدنیای سیاست، خود را وقف فوتبال کرده . ماسیمو موراتی و آندره آ آنیلی شیوه و روندجنگ خود بر سر کالچوپولی را تغییر داده اند . البته نباید شخصیت های بیرون از گود مانند تیزیانو کرودلی و لوچانو موجی را فراموش کرد!

 

 

وقتی هیچ کس به ایتالیا اعتماد ندارد، آن ها کار خود را انجام می دهند ؛دقیقا اتفاقی که در سال های 1982 و 2006 با قهرمانی ایتالیا در جام جهانی رخ داد.در آن سالها، ایتالیا روی کاغذ هیچ شانسی نداشت اما در روز آخر آن ها جام را به خانه آوردند. آن ها در یورو 2000 و یورو 2012 نیز هیچ شانسی نداشتند، اما به عنوان نائب قهرمان به خانه بازگشتند. باشگاه های ایتالیایی نیز در بحران به قهرمانی در اروپا دست پیدا کردند.  برای مثال میلان پس از آن که " خانه ی سالمندان " خوانده می شد قهرمان شد. مورینیو بر این باور است که شما تنها زمانی می برید که تشنه ی پیروزی باشید. او با برانگیختن همین حس در بازیکنانش برنده ی فینال سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 شد.

 

 

برخی از انتقالات انجام شده در سری آ مطمئنا می تواند بر فصل آینده تاثیرات منفی داشته باشد ؛ مانند خالی شدن نیمی از ورزشگاه ها ، کاهش علاقه ی اسپانسر ها به سرمایه گذاری ، کاهش حق پخش تلویزیونی.با این وجود،سری آ  بر خلاف لیگ جزیره هنوز یک اعتبار و شناسنامه خوب دارد. چرا که هنوز بازیکنان ایتالیایی بیشترین سهم را در تیم های بزرگ این کشور دارند. بر خلاف لیگ اسپانیا،ستاره های جوان تنها به دو تیم منتهی نمی شوند و 18 تیم باقی مانده نیز برای دو تیم کار نمی کنند. پول می تواند ستاره ها را از این لیگ جدا کند اما شناسنامه ی این لیگ باقی خواهد ماند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');